Verba - Młode Wilki 3

piątek, 21 listopada 2014

ROZDZIAŁ 1

MARGARITA
Co się stało na konferencji? Okazało się, że w każdym klubie ma grać co najmniej jedna kobieta i nie chodzi tutaj o drużynę damską, ale męską. Daję przykład wszyscy znają FC Barcelonę, ale nie wszyscy znają tą damską FC Barcelonę. W każdym klubie europejskim w składzie musi być co najmniej jedna kobieta. Stadiony muszą przejść renowację aby dorobić po dwie dodatkowe szatnie bo to chyba wiadome, że kobieta nie zachce przebierać się razem z mężczyznami. Wiadomo facetom by to nie przeszkadzało. Zaledwie 60 min po konferencji usłyszałam piosenkę która zawsze gra gdy mój tata do mnie dzwoni. Popatrzyłam na ekran i zobaczyłam zdjęcie taty. Odebrałam telefon od razu:
-Cześć tata co tam u ciebie?-
-Cześć córeczko u mnie wszystko w porządku, a co tam u was w Barcelonie?-
- Wszystko w porządku. W jakiej sprawie dzwonisz?-
- Dowiedzieć się co u ciebie i zapytać czy oglądałaś konferencję prasową UEFA?-
- U mnie w porządku, tęsknię za tobą i oczywiście oglądałam konferencję i muszę przyznać, że jestem w nie małym szoku. Ciekawe czy tak samo będzie w reprezentacjach?-
- Sądzę, że jeżeli pomysł ten przejdzie w klubach to przeniosą go na reprezentację.-
- Tak wiem, że będziesz chciała grać dla Polski rozumiem to, będę trzymał za ciebie kciuki, ale mam pytanie cz nie chciałabyś grać dla Bayernu?- szczerze? Zaksztusiłam się własną śliną gdy tata mnie o to zapytał. On chyba nie pamięta, że lekko mówiąc nie przepadam za Bayernem. Odpowiedziałam mu:
- Tata, czy ty aby zapomniałeś jakiemu klubowi kibicuję?-
- Borussi Dortmund?-
- No i 10 pkt. dla Pepa Guardioli.-
-Córeczko, ale ja szczerze mówiąc boję się ciebie w szeregach BVB dostaniemy baty od ciebie.-
- Oj tato przecież ty prowadzisz wielki Bayern Monachium, a dobrze wiesz, że jeden zawodnik sam meczu nie wygra.-
- Ale dobrze wiesz, że jeden zawodnik, lub zawodniczka może na dobre lub na złe odmienić atmosferę w drużynie.-
- To prawda, i dobrze wiesz, że na boisku potrafię być nieobliczalna lecz poza nim całkowicie się zmieniam.-
- Jesteś moją córką. Doskonale o tym pamiętam.-

MARCO

Powiedzieć, że przeżyłem szok to nie powiedzieć nic? Jak to możliwe, że w każdym klubie ma grać co najmniej jedna kobieta. Piłka nożna to typowo męski sport kobiety się do tego nie nadają. Większość się do tego nie nadaje. Wszyscy w BVB są w szoku łącznie z trenerem z zarządem. Pewnie zarząd ma teraz urwanie głowy z tym gdzie znaleźć dziewczynę dobrze grającą w piłkę, w dostępnej „cenie” i chcącą z nami grać. Bo jakby nie patrząc w tym sezonie Borussi nie idzie najlepiej mówię tutaj o Bundeslidze gdzie jesteśmy na 13 miejscu, za to w Lidze Mistrzów i w Pucharze Niemiec idzie nam jak z płatka. Ja sam cały czas łapię kontuzję sam nie wiem czemu. Po paru godzinach pobytu w klubie trener odwołał nasze treningi do końca tygodnia z powodu poszukiwania dziewczyny do klubu.

2 komentarze:

  1. Hm... ciekawy pomysł, ciekawy. ^^
    Bardzo mi się spodobało. Chyba zostanę na dłużej. :D
    Mogłabyś informować o kolejnych rozdziałach? ^^
    Życzę weny i pozdrawiam. <3
    Buziaki :*
    PS. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń