Verba - Młode Wilki 3

czwartek, 20 listopada 2014

PROLOG

MARGARITA
To co kocham to piłka nożna gram w nią odkąd pamiętam. Jak byłam mała tata często ze mną kopał piłkę. Ale może lepiej od początku nazywam się Margarita Guardiola jestem córką trenera Bayernu Monachium. Ja osobiście jestem wielką kibicką Borussi Dortmund. Mam 24 lata gram w damskiej drużynie FC Barcelony. Często gram z chłopakami z pierwszej drużynie FC Barcelony. Odkąd tata dostał propozycję trenowania Bayernu bardzo rzadko się widzimy. Byłam u niego kilka razy w odwiedziny. Moim marzeniem jest zagranie w barwach Borussi Dortmund, ale nie ma niestety damskiej drużyny a w barwach Bawarii nie mam zamiaru grać. Pewnego dnia oglądałam konferencję prasową Michaela Platiniego i od tego dnia moje życie się zmieniło

MARCO
Jestem prawie spełnionym piłkarzem. Moim miejscem życia i gry jest Dortmund. Kocham to miasto i ludzi. Jeśli chodzi o ten sezon nie idzie nam najlepiej jesteśmy na miejscu barażowym. Nie mam pojęcia co się z nami dzieje. Dzisiaj trener kazał nam zostać dłużej po treningu bo jest jakaś ważna konferencja UEFA z Michaelem Plattinim. To czego się na niej dowiedziałem na zawsze zmieni oblicze piłki nożnej. Tak sądziłem, lecz nie sądziłem, że zmieni też moje życie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz